poniedziałek, 16 marca 2015

początki bywają trudne...

Nie umiem zaczynać, ale mam nadzieję, że później będzie szło mi lżej :)

Witam wszystkich,

przez całe życie, bardzo ciężko było mi zmotywować się do jakichkolwiek ćwiczeń i zdrowego odżywiania. Zajęcia wf-u były dla mnie zawsze męczarnią i nie ukrywam, że zazwyczaj broniłam się przed nimi semestralnymi zwolnieniami. Przez co moja kondycja była zerowa, ale wszystko zmieniło się z czasem. Jestem studentką pierwszego roku bezpieczeństwa wewnętrznego, co za tym idzie, muszę być w dobrej kondycji. Przez rok uczęszczałam na siłownie, jednak ćwiczenia nie zmieniły zbyt dużo bez odpowiedniego stylu życia. Dopiero uczę się odżywiać zdrowo. Przez to, że moja praca jest siedzącą, staram się zabierać do pracy zdrowe, pożywne a zarazem lekkie lunchboxy.
Od dłuższego czasu słyszałam od koleżanek w pracy:" załóż bloga, ludzie szukają czegoś takiego" i postanowiłam to uczynić. Jestem aktywną osobą, ostatnio przez brak czasu głównie ćwiczącą w domu.

Na moim blogu, będą pojawiały się pomysły na posiłki, ale również znajdowane w internecie ćwiczenia i efekty jakie mi dają:)

pozdrawiam i zapraszam,

Karolina.

2 komentarze:

  1. Zapowiada się ciekawie, będę tu zaglądać bo sama nie jestem fanką WFu natomiast poruszać się lubię :)

    OdpowiedzUsuń